.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس رسانه ملی از برخورد و توبیخ آن دسته از مجریانی که در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی کردند، خبر داد. جبلی: مجریان حاشیه‌ساز توبیخ شدند
رئیس رسانه ملی از برخورد و توبیخ آن دسته از مجریانی که در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی کردند، خبر داد.(ادامه)
تحلیل مهاجرانی از اعتراضات اخیر
(ادامه)
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
واکنش حسام‌الدين آشنا به دعوت صدا و سيما از ظريف پس از انتقاد او از گاندو
مشاور رييس جمهور گفت: آيا وزير موظف به اجابت درخواست تيم تخريبى و شركت در برنامه كم‌مخاطب صدا و سيما است؟(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس رای هیئت داوران جشنواره مکتب سلیمانی ،  دکتر هادی ابراهیمی  موفق به کسب تندیس ولوح افتخاربرای موسیقی اقیانوس بی پایان در بخش اثر ویژه " شد .... درخشش صدا و سیمای مرکز مازندران در جشنواره " مکتب سلیمانی "
شمال نیوز : بر اساس رای هیئت داوران جشنواره مکتب سلیمانی ، دکتر هادی ابراهیمی موفق به کسب تندیس ولوح افتخاربرای موسیقی اقیانوس بی پایان در بخش اثر ویژه " شد ....(ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
یوسف نژاد :شرایط برای حذف چهار صفر در کشور مهیا نیست
نماينده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر از نظر زمانی شرايط مناسبی برای حذف چهار صفر از پول رايج كشور وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)



    سیاست 




در نشستی با عوامل ساخت مجموعه‌های نمايشی سيما، از يادداشت رهبر معظم انقلاب درخصوص فيلم و سريال‌های تلويزيونی رونمايی شد. جنگ نرم همه‌جانبه‌ دشمن، امروز قابل انکار نیست/ در این جنگ، هنرمندان و اهالی فکر و نظر، در حکم نیروهای مسلّح در جنگ سختند(خبر)
سیاست در نشستی با عوامل ساخت مجموعه‌های نمايشی سيما، از يادداشت رهبر معظم انقلاب درخصوص فيلم و سريال‌های تلويزيونی رونمايی شد. (ادامه)
برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در مازندران اعلام شد
مدير كل بنياد مازندران، برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تشريح كرد. (ادامه)
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
برنامه‌های انتخاباتی سیما در روز یک‌شنبه +عکس
امروز صحبت های سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید از رادیو و تلویزیون ببنید و بشنوید.(ادامه)
عکس/ میرسلیم با چتر به صداوسیما رفت
سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای شركت در گفتگوی ويژه خبری در ساختمان شيشه ای صدا و سيما حضور يافت.(ادامه)
ضرورت هایی بود که من کاندید شوم از جمله توصیه آیت الله هاشمی بود که با توجه به نحوه رقابت و صحنه رقابت وجوددارد لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضورداشته باشم که برآن اساس وارد شدم. باتوجه به نحوه رقابت، لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد / افرادی به من تکلیف کردند که بیایم
ضرورت هایی بود که من کاندید شوم از جمله توصیه آیت الله هاشمی بود که با توجه به نحوه رقابت و صحنه رقابت وجوددارد لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضورداشته باشم که برآن اساس وارد شدم.(ادامه)
تذكر انتخاباتي محسن رضايي به صدا و سيما
دكتر محسن رضايي در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملي از وي خواست كه از مطرح‌شدن نام و تصويرش به‌عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري در شبکه‌های صداوسیما خودداري شود. (ادامه)
 با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. 
برگزاری مناظرات انتخاباتی قطعی شد/ برگزاری سه مناظره 180 دقيقه‌اي بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96(خبر)
با تصميم شوراي نظارت بر صداوسيما، کميته‌اي تشکيل شد تا بر ويژه‌برنامه‌هاي انتخاباتي صداوسيما نظارت کند. (ادامه)
کاش موسوي مثل هيلاري رفتار مي‌کرد
آخوندي که مسئول ستاد انتخاباتي موسوي است، در جلسه با رهبري از روند برگزاري انتخابات به شدت انتقاد مي‌کند اما تصريح مي‌کند که قبول دارد در شمارش آرا تقلب نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید. شهادت مدیر سابق حوزه خبر شبکه استانی در حلب سوریه+ تصاویر
شمال نیوز: محسن خزائی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید.(ادامه)
كفش هاي رئيس صدا و سيما سوژه شد! +عكس
ديدار رييس صدا و سيما با رييس جمهور سوژه شيكه هاي اجتماعي شد.(ادامه)
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات
قائمشهر- استاندار مازندران از آمادگی برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد..... الزامات تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در مازندران
شمال نیوز : ضروري است به منظور انسجام در برنامه عملياتي اقتصاد مقاومتی، كارگروه يا دبيرخانه اي مستقر در استانداري مازندران برنامه هاي هر يك از دستگاههاي اجرايي و چالش هاي فرارو را بطور مستمر تحليل نمايد.....(ادامه)
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان  هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي  در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و.... «هلال احمرمازندران» خط مقدم خدمت رسانی به گردشگران نوروزی
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و....(ادامه)
واکنش صدا و سيما به یک شایعه در رابطه با سرافراز
روابط عمومی صدا و سیما انتشار شایعه حضور نیافتن رئیس رسانه ملی در محل کارش را شیطنت رسانه ای دانست. (ادامه)
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود:  مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود..... دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان معرفي شد
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود: مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود.....(ادامه)
تاييد صلاحيت 42 درصد داوطلبان مجلس
حدود 42 درصدداوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در هيئت نظارت استان ها تأييد شده اند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.